Udredning, installation og abonnement
GrantOne benyttes af kunder i hele spektret fra de allerstørste fonde og institutioner til de helt små foreninger
De forskellige kundetyper har meget varierende behov for procesunderstøttelse af arbejdsgangene – fra dialogen med ansøgerne til sagsbehandlingsprocesser, sagsfremstilling hos beslutningstagere og den administrative opfølgning.
Ligesom størrelse og kompleksitet af de leverede løsninger varierer, er der også stor forskel på omkostningen ved en GrantOne løsning. Fælles for alle er, at prisen består af en engangsbetaling for installation og herefter et årligt abonnement for drift, support og løbende forbedringer.
Den konkrete prissætning tager udgangspunkt i et møde, hvor Grant giver en overordnet live-præsentation af løsningen og I redegør for jeres forventninger til løsningen.
Hvis der herefter indgåes aftale om et samarbejde, følger installationsprocessen i store træk den seks-trins proces som er illustreret herover.
Når I først er igang, er abonnementet den eneste faste udgift. Abonnementet inkluderer ubegrænset brugeradgang og teknisk support til både brugere og ansøgere.
Udviklinger
GrantOne løsningen udvikles løbende og ca. 10 gange årligt frigives nye udviklinger. De består typisk af en blanding af generelle forbedringer som Grant leverer (eksempelvis introduktion af AI) og special-funktioner som en enkelt kunde, eller få kunder i fællesskab, har defineret og finansieret.
Nye udviklinger beskrives i en nyhedsmail og er som hovedregel tilgængelige for alle, der ønsker de nye muligheder aktiveret på deres individuelle GrantOne løsning.